diumenge, 29 de desembre del 2013

Última entrada del blog!

Hola a tots!

Aquesta és l’última entada del bloc que faré aquest semestre. M’agradaria dir que el fet de fer el blog, al principi no m’agradava gens, però mica en mica m’ha servit per fer un repàs de tot allò que he estat fent durant aquests tres mesos.

M’ha portat molt de temps fer totes les entrades, encara que penso que serà profitosa en un futur a l’hora de recordar tots aquells programes coneguts a GTIC, o aquelles activitats realitzades a COED, Educació Física, Plàstica, etc.

Intentaré poder actualitzar el blog el semestre que ve i no deixar de fer publicacions de tot allò que penso que és interessant.

Moltes gràcies a aquells que heu anat seguint totes les entrades que he anat fent i només em queda desitjar-vos...


BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada